پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آموزش ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی + لینک سامانه | افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان

  • کد خبر: ۲۳۵۰۰۱
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
  • ۱
آموزش ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی + لینک سامانه | افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان
با افزایش ۱۰ میلیون‌تومانی نسبت به سال قبل، ثبت‌نام اولین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، مهلت ثبت‌نام در نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان تا روز دوشنبه چهارم تیرماه خواهد بود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران متقاضی وام می‌توانند با مراجعه به سامانه https://profile.tamin.ir/view/#/main درخواست اولیه وام خود را ثبت کنند.

براساس این گزارش، در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام این وام از طریق کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام می‌شود و بعد از به‌حدنصاب‌رسیدن تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

سازمان تأمین‌اجتماعی شرایط پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را دارابودن حداکثر ۷۸ سال، مسدودنبودن حساب بانکی فرد متقاضی، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، فقدان سابقه چک برگشتی و بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، پس از تکمیل این مرحله از ثبت‌نام که به صورت غیرحضوری و از سوی کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام خواهد شد، اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و طی حدود یک هفته، این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران یکی از خدمات رفاهی سازمان تأمین‌اجتماعی برای کمک به بهبود شرایط معیشت بازنشستگان است که با همکاری بانک رفاه کارگران انجام می‌شود. در سال گذشته، رقم ریالی این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان بود که در سال جاری، به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است و مراحل بعدی پرداخت این تسهیلات نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
0
0
چرا کانون بازنشستگان ثبت نام اینترنتی نداره چرا وام فقط به بانک رفاه تعلق میگیره زمانیکه من بازنشسته شدم خود سازمان بانک صادرات و ملت را معرفی کردن این تقصیر ما نیست چرا بانکهای دیگه این وام را نمیدن
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->